Zad.Przyjmuje się, że Średniowiecze to okres od roku 476(upadek Cesarstwa Zachodniorzymskiego) do roku 1492(odkrycie Ameryki przez Kolumba). Które zdanie jest nieprawdziwe?
a.Średniowiecze trwało od 5 wieku do 15
b.Średniowiecze trwało ok.10 wieków.
c.Od odkrycia Ameryki przez Kolumba mineło mniej niż 5 wieków.
d.Średniowiecze rozpoczęło się prawie 500 lat po narodzinach Chrystusa.
TYLKO PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ I ŻEBY BYŁO DZIAŁANIE DO TEGO ZADANIA.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T13:41:39+01:00
Odpowiedź c jest nie prawdziwa gdyż 476 to 5 wiek a 1492 to wiek 15 czyli minęło ok 10 wieków a nie 5
36 4 36
2009-11-17T13:53:09+01:00
Średniowiecze 476 - 1492 (V - XV w.)

Odp.: Zdanie z podpunktu C jest nieprawdziwe, ponieważ od odkrycia Ameryki przez Kolumba minęło więcej niż 5 wieków.
24 4 24