Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T13:46:12+01:00
To znaczy ze Bog jest przy kazdym z nas w razie gdybysmy go potrzbowali no. modlili sie
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T13:46:17+01:00
To znacz że gdy nie szukamy Boga na siłę to On przychodzi do nas
1 5 1
2009-11-17T14:15:52+01:00
Oznacza to, żę gdy nie szukamy Boga na siłe, gdy wydaje sie nam, że jest nam tym momencie potrzebny wytedy go nie "widzimy",
ale gdy nie potrzebujemy pomocy z jego strony on zawsze przy nas jest, zawsze widzi co robimy złego no i dobrego
1 5 1