Przetłumacz zdania.

1.Wir haben mit unserem Klassenlehrer gesprochen.
2.Er trinkt einen Tee.
3.Mein Klassenlehrer hat uns gern geholfen.
4.Wir haben eine Geburstagstorte gegessen.
5.Wo hat eure Katze gelegen?
6.Er ist mit seinem Freund ins Kino gegangen.
7.Deine Wohnung gefällt mir gut.
8.Wir sprechen mit unserem Klassenlehrer.
9.Wo steht dein fahrrad?
10.Er geht mit seinem Freund ins kino.


POMOCY :(

3

Odpowiedzi

2009-11-17T14:23:06+01:00
1.My porozmawialiśmy z naszym wychowawcom.
2.On pije herbate.
3.Mój wychowawca pomógł nam z przyjemnością.
4.
5.Gdzie wasz kot leżał?
6.On idzie ze swoim przyjacielem do kina.
7.Twoje mieszkanie podoba mi się dobrze.
8.My rozmawiamy z naszym wychowawcom.
9.Gdzie stoi twój rower.
10.On chodzi z jego przyjacielem do kina.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:27:08+01:00
1.My porozmawialiśmy z naszym wychowawcom.
2.On pije herbatę.
3.Mój wychowawca pomógł nam z przyjemnością.
4.Jedliśmy tort urodzinowy.
5.Gdzie wasz kot leżał?
6.On idzie ze swoim przyjacielem do kina.
7.Twoje mieszkanie podoba mi się dobrze.
8.My rozmawiamy z naszym wychowawcom.
9.Gdzie stoi twój rower.
10.On chodzi z jego przyjacielem do kina.
2009-11-17T14:27:40+01:00
1. My rozmawialiśmy z naszym wychowawcom.
2. On pije herbate.
3. Mój wychowawca nam pomógŁ.
4. My zjedlismy tort urodzinowy.
5. Gdzie lezal wasz kot ?
6. On idzie ze swoim przyjacielem do kina .
7. Twoje mieszkanie mi się podoba.
8. My rozmawiamy z naszym wychowawcom.
9. Gdzie stoi twój rower ??
10. On idzie z jego przyjacielem do kina .