Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:33:29+01:00
"Jan Paweł II to dla mnie wzór do naśladowania. Nie potrafię o Nim mówić w czasie przeszłym, gdyż moim zdaniem Papież umarł, ale jego duch będzie z nami na zawsze. On zmienił świat. Pokazał, że modlić można się zawsze i na różny sposób. Urzekł mnie, że potrafił modlić się, gdy robili Mu zdjęcia i gdy cierpiał. Jan Paweł II pokazał światu, że Bóg kocha wszystkich ludzi: chorych i zdrowych, czarnych i białych, dzieci i starszych. Papież zatarł granice, które dzieliły ludzi przez wiele lat. Nauczył nas szacunku dla innych i cierpliwości. Jan Paweł II już teraz jest dla mnie jak święty i tak będzie zawsze".
1 5 1
2009-11-17T14:34:06+01:00
Według mnie Jan Paweł 2 jest wzorcem godnym do naśladowania . Pomagał on ludziom. Nie bał się chorych. Pocieszał utrapionych. Potrafił wybaczyć temu kto w niego strzelił z pistoletu. Bawił się z dziećmi. Kochał wszystkich ludzi. Potrafil ogółem wybaczać. Pewnie ktoś jezcze rozwiąże to będziesz miała wiecej cech.
pzdr
1 5 1