Przetłumacz zdania.

1.Monika fährt oft Snowboard.
2.Wen haben sie angerufen?
3.haben Sie heute ferngesehen?
4.Er hat einen tee getrunken.
5.Wo hat eure Fahrrad gestanden?
6.Wohin bist du am Wochenende gefahren?
7.Mein Klasserlehrer hilft ins gern.
8.Sie liest viel.
9.Sehen Sie heute fern?
10.Was schreibt ihr denn da?


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:22:31+01:00
1.Monika często jeździ na snowboardzie.
2.Kto ma zadzwonić ?? ( nie jestem pewna)
3.One dzisiaj obserwują
4.On wypił herbatę.
5.Gdzie jest twój rower?
6.Gdziekolwiek poszedł na weekend?
7.Moja wychowawczyni chętnie pomoże.
8.Ona czyta dużo.
9.Oglądanie telewizji Dzisiaj?
10.Co piszecie tam?
2009-11-17T14:24:27+01:00
1.Monika często jeździ na snowboardzie.
2.Kto ma zadzwonić ?
3.One dzisiaj obserwują
4.On wypił herbatę.
5.Gdzie jest twój rower?
6.Gdziekolwiek poszedł na weekend?
7.Moja wychowawczyni chętnie pomoże.
8.Ona czyta dużo.
9.Oglądanie telewizji Dzisiaj?
10.Co piszecie tam?