Odpowiedzi

2009-11-17T14:26:52+01:00
A=1¼-⅘
a=25/20-20/20
a=5/20
a=¼



b=3⅓-⁴/₇
b=10/3-4/7
b=70/21-12/21
b=58/21
b=2 i 16/21
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:28:46+01:00
1) a + 4/5 = 1 i 1/4
a= 1 i 1/4 - 4/5
a = 5/4 - 4/5
a = 25/20 - 16/20
a = 9/20




1 i 4/7 + b = 3 i 1/3
b=3 i 1/3 - 1 i 4/7
b= 10/3 - 11/7
b = 70/21 - 33/21
b=37/21
b= 1 i 16/21
8 3 8
2009-11-17T14:35:05+01:00
A+4/5=1i 1/4
a=1 i 1/4 - 4/5
a=5/4-4/5
a=25/20-16/20
a=9/20
spr.
9/20+4/5=1i1/4
9/20+16/20=1i 1/4
25/20=1i1/4
5/4=5/4

1 i4/7+b=3 i 1/3
b=3 i 1/3- 1 i 4/7
b=7/4- 11/7
b=49/28- 44-28
b=5/28
spr
1 i1/4 +5/28=3 i 1/3
5/4+5/28=10/3
35/28+5/28=10/3
40/28=10/3
120/84=120/84
4 4 4