Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T14:29:37+01:00
1. Zapisywanie rzeczy do zabrania
2. pakowanie się
3. oglądanie prognozy pogody aby zodaczyć jaka będzie pogoda
4. odpoczynek
5. wyjazd na lotnisko
6. myśli o dobrze zakręconym kranie w domu
7. kupno biletów
8. pośpiech do samolotu
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:43:00+01:00
1. Zdobycie informacji na temat warunków klimatycznych oraz o ukształtowaniu terenu (np. górzysty) na wyspach.
2. Dobranie odpowiedniej odzieży do tych właśnie warunków.
3. Zakupy spożywcze.
4. Pakowanie najpotrzebniejszych rzeczy do walizek.
5. Dwukrotne sprawdzenie, czy aby na pewno wszystko zostało zabrane.
6. Przyjazd na lotnisko
7. Odlot samolotem.
8. Przylot na "wyspy szczęścia".
9. Wypakowanie się, zakwaterowanie w uprzednio zarezerwowanym pokoju (np.hotelowym)
10. Rozkoszowanie się urokami wyspy :)


mam nadzieje że jest dobrze, liczę na odpowiedź, lub informacje o jakichkolwiek zastrzeżeniach :)
3 5 3