Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T14:30:36+01:00
2009-11-17T14:35:24+01:00
Dane:
Dolna podstawa=15cm
Górna= 15cm-3,2cm=11,8cm
Ramię ma tyle samo co górna podstawa czyli 11,8cm
Trapez równoramienny czyli drugie ramię ma 11,8 cm

Rozwiązanie:
15cm+3x(11,8cm)=50,4cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:39:05+01:00
Obw= a+b+c+d
dane:
a=b=d
c=15cm
a=15-3,2=11,8


rozwiązanie
obw= 3*11,8+15=50,4cm

poniżej rysunek w załącznikach