Odpowiedzi

2009-05-10T18:35:50+02:00
Najpierw narysować kwadrat w żucie póżniej linie prowadzące w góre i połaczyć je ze soba by wyszedł kwadrat w żucie
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-10T18:48:18+02:00
Najpierw narysuj sobiena karce w kratke 2.5 cm podstawe boki 5cm prostokat stojacy potem od lewego boku na skos 1cm do srodka a potem od prawego na skos i polacz te dwa punkty potem zrub to samo na gorze zeby wyszedl ci ten sam powiem prosciej krzywy kwadrat i wtedy wyjdzie ci bryla jak masz jakis problem podaj swoje email a wysle ci zdiecie z opisem
7 1 7