Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:32:20+01:00
Słuchacz- słuchać
zanotować-notować
podziemny-ziemia
nadbrzeżny-brzeg
drogowskaz-droga, wskazówka
włóczykij-włóczyć, kij
nakaz-nakazywać
wykop-wykopać
niemiły-miły
uczciwość-
milutki-miły
narysować-rysować
wiatromierz-
1 5 1
2009-11-17T14:33:11+01:00
Słuchać
notatka
podziemnie
brzeg
droga
włóczyć
zakaz
kopać
miły
uczciwy
miły
rysować
wiatr
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T14:36:17+01:00
-słuchacze
-notatki
-podziemnie
-drogowy
-zakaz
-wykopany
-niemilutki
-uczczciwy
-miły
-narysowany
-wiatr
1 5 1