Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:38:43+01:00
Brzydka, chorowita dziewczynka, pozbawiona miłości rodziców, rosłą na samolubną, egoistyczną osóbkę.Mała i chuda, ubrana w czarną sukienkę i czarne rękawiczki. Na rzadkich jasnożółtych włosach nosiła czarny krepowy kapelusz. Ten czarny strój uwydatniał jej żółtą cerę.
2009-11-17T14:44:11+01:00
Mary Lennox - bohaterka główna , ma 10 lat,
Gdy przyjechała do Anglii:
szczupła
mała
ubrana w czarną żałobną sukienkę
miała czarne rękawiczki
jasnożółte włosy
nosiła czarny krepowy kapelusz
żółta cera
drobna twarz
W CZASIE POBYTU W ANGLII:
przytyła
jej cera nabierała kolorów
nosiła ładniejsze sukienki

Mam nadzieje że pomogłam c(: