Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:37:31+01:00
Adwent to świt...
Adwent to mała izba w domu cieśli, gdzie zjawił się...archanioł, którego imię Gabriel - znaczy: Zwiastujący człowieka.
Adwent to nasze życie...
Adwent to nasza śmierć.
Adwent to nasze zmartwychwstanie.
Adwent to ostateczne przyjście Chrystusa.
Adwent to czas. Czas dopełniania się i zbliżania, czas wzrostu i rozwoju, czas oczekiwania i tęsknoty, czas przychodzenia Tego, który jest zawsze... czas ufności i radości.
2 4 2
2009-11-17T14:50:33+01:00
1. adwent to czas przygotowań
2. jezus nadchodzi
3. pzryjdź na roraty
4. maryja za niedługo urodzi zbawiciela
5. zrób coś dobrego dla jezusa
1 1 1
  • jusi
  • Początkujący
2009-11-17T15:08:12+01:00
1. Adwent czas refleksji
2 Adwent a Twoje postanowienia
3 Adwent czas przemiany duchowej
4. Adwent - zbliżenie do Chrystusa
5 Śladami Chrystusa
1 3 1