Mam zadanie tylko napisałam już wstęp i zakończenie proszę pomóżcie mi napisać rozwinięcie na temat: Kuba większość wolnego czasu spędza przed komputerem .Napisz list w którym opowiesz mu jak ciekawie spędzić popołudnie nie włączając komputera czy telewizora.
Na jutro pomóżcie:)
z góry dziękuje

3

Odpowiedzi

2009-11-17T14:54:32+01:00
Kuba może spędzić trochę czasu na dworze.Mógłby zagrać w piłke z kolegami lub poczytać jakąś ciekawszą książkę.Gdyby pomógł w domu mamie zasłużyłby na jakiś prezent.Nigdzie nie jest napisane że komputer to jedyne źródło rozrywki.Może odwiedzić kolegę lub babcię
1 5 1
2009-11-17T14:58:36+01:00
Najprościej jest wybrać się na spacer, ale i tu można wykazać się fantazją. Zaplanuj wszystko wcześniej, zastanów się, może chciałbyś pójść do miejsc, które są dla Ciebie bardzo ważne, albo w których spędziłeś dużo czasu. pójdź do Zoo, parku lub ogrodu botanicznego. Być może lubisz sport i wysiłek fizyczny proponuję np. wycieczkę rowerową, ważne jest, abyś wcześniej ustalił jakiś konkretny cel podróży (najlepiej czy będzie to jakieś wyjątkowo piękne miejsce, czy piknik gdzieś w lesie na polanie to zależy już od Ciebie). Niezapomnianą przygodę może stanowić wycieczka autostopem bez wybierania jakiegoś konkretnego celu, jedź tam, gdzie podąża zatrzymany przez ciebie samochód
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:49:13+01:00
Ciekawe popołudnie na pewno można spędzić z książką. To najlepszy przyjaciel, który zabierze Cię ze sobą w świat niezwykłych przygód. Dzięki niej wiele możemy się nauczyć. Kolejnym sposobem spędzania wolnego czasu jest spotkanie z kolegami. Możecie wyjść na dwór, pograć w piłkę nożną, albo w koszykówkę. To aktywna forma spędzania wolnych godzin. Nic nie stracisz, jedynie możesz tylko zyskać.
2 3 2