Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:44:05+01:00
4* (2m*3)*2m + 2 * (2m)² = 48m² + 8m² = 56m²

Odp: Pole powierzchmi tego prostopadłościanu wynosi 56m².
6 2 6
2009-11-17T14:48:45+01:00
A=3x2m=6m
b=2m
c=2m
P=2xaxb+2xaxc+2xbxc
P=2x6x2+2x6x2+2x2x2(m)
P=24+24+8(m kwadratowego)
P=56m kwadratowych
6 4 6
2009-11-17T14:49:30+01:00
A->krawędź
a=2(cm)

pole jednego sześcianu
P=6×a²
P=6×4
P=24(cm²)-> pole jednego szescianu

3×24=72(cm²)
więc pole prostopadłościanu ma 72(cm²)

4 2 4