Odpowiedzi

2009-11-17T14:46:33+01:00
M woda cudzsłów telewizor
D wody cudzysłowu telewizora
C wodzie cudzysłowowi telewizorowi
B wode cudzysłów telewizor
N wodą cuzysłowem telewizorem
MS wodzie cudzysłowie telewizorze
W wodo cudzysłowie telewizorze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:46:47+01:00
M-woda
D-wody
C-wodzie
B-woda
N- z wodą
MSC- o wodzie
W- o woda!
M-cudzysłów
D-cudzysłowa
C-cudzysłowowi
B-cudzysłów
N- z cudzysłowem
MSC- o cudzysłowie
W- o cudzysłów
M-telewizor
D-telewizora
C-telewizorowi
B-telewizor
N - z telewizorem
MSC-o telewizorze
W- o telewizor!