Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T14:48:12+01:00
Czy podpowiadanie(ściąganie) jest plagą dzisiejszej szkoły? CZYLI ROZPRAWKA Z HIPOTEZĄ, GROMADZIMY ZA I PRZECIW!

ZA:
1. Tak, odpowiadanie jest plagą dzisiejszej szkoły, na co dowodem może być sytuacja gdy klasa wychodzi ze sprawdzianu, a zaraz uczniowie innych klas ich oblegają, aby dowiedzieć się jakie były pytania.
2.A na sprawdzianach wielokrotnie pozwala się koledze odpisać, bo "ja na tym nie trace", ale niestety tracę, bo punktacje czasem się obniża jak są złe wyniki, ale tak-byle kto, nam dorówna
3.Mimo represji ludzie boją się odmawiać. Nieraz wykręcają się-sam ściągał, ja mu nie dałem.

PRZECIW
1.Każdy ma wybór.
2.Większość nauczycieli zaraz łapie i wstawia jedynki(nie do poprawy).
_______________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
4 4 4
2009-11-17T14:54:23+01:00
-osoba która ściąga nigdy nie nauczy się sama logicznie myśleć
-ściągając nie ucząc się danych rzeczy nie bedzie umiała tego napisać na egzaminie kiedy już nie bedzie od kogo ściągać
-wiele osób ściąga nie zważając na konsekwencje tego
2 3 2
2009-11-17T14:55:17+01:00
Tak,ponieważ:
-praca jest samodzielna i służy przetestowaniu ucznia;
-tego typu praktyki są powszechnie stosowane w różnych formach;
-ściąganie grozi karą dla ściągającego i dla dającego odpisać;
-jednakowe prace, które są wynikiem ściągania są de-wartościowane.
2 3 2