Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T14:47:30+01:00
Sprawozdaniem nazywamy tekst relacjonujacy o charakterze informacyjnym, pisany z perspektywy uczestnika ukazywanych wydarzen,syntetyczny w takim sensie, ze ukazuje w porzadkujacy sposob dane wydarzenie,nastepstwo czasowe jego skladowych czesci.sprawozdanie moze takze przyjmowac porzadek problemowy.
Dobra, nie bede takihc glupot pisac, przejdzy do konkretow;)
Wlasciwe sprawozdanie ma rozbudowana i specyficzna konstrukcje. Stosuje sie je w przypadku bardzidziej skomplikowanych problemow. Sprawozdanie takie zawiera:
a)czesc wstepna, w ktorej mieszcza sie:pismo przewodnie,strona tytulowa,spis rzeczy, streszczenie(jesli nie pojawilo sie w pismie przewodnim)
b)tekst glowny, zawierajacy:wstep,cele, metode,wyniki badan,wnioski
c)zalaczniki:bibliografie,dodatki, skorowidz.
Z kolei sprawozdanie z wydarzen mniej oficjalnych powinno zawierac informacje przedstawaiajace miejsce, czas i bohaterow zdarzen,ukazac ich:tlo,generalnie sprawozdanie bliskie formie reportazu i protokolu powinno umiejscawiac w czasie i przestrzeni sowj przedmiot.
10 2 10
2009-11-17T14:49:21+01:00
W dniu ... byliśmy na wycieczce w teatrze w miejscowości ... . seans był bardzo inspirujący (czy coś takiego).wszystkim bardzo się podobał grało bardzo wiele znanych aktorów. po seansie aktorzy rozdawali autografy.
5 2 5
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T14:50:04+01:00
Pamietaj o trojdzielnej budowie i np napisz na wstepie kidy i gdzie jedzieci , gdzie byla zbiorka , napisz co robiliscie w drodze do teatru , jak dojechaliscie to kurtki zaniesliscie do szatni , wstapiliscie do kawiarenki teatralnej, kupiliscie popcorn napoj i batonika i poszliscie na seans , pozniej dodatkowo byla lekcja aktorstwa itd...
11 2 11