Odpowiedzi

2009-11-17T14:51:44+01:00
To znaczy że ktoś wieży w boga ale nie spowiada się, nie chodzi do kościoła i nie odmawia modlitw.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T14:52:00+01:00
Oznacza to że wierzysz W Pana Boga, ale jeśli widzisz przykładowo oznaki grzechu, to nic cię to nie obchodzi, oblewasz to...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:52:33+01:00
Znacz to że wierzą oni w Boga ale nie modlą sie np. codziennie nie chodzą do koscioła,spowiedzi itp.