Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T15:01:35+01:00
Bohaterowie seriali moga byc dla nas wzorem do nasladowania, oczywiscie nie wszyscy. W serialach wystepuja tacy aktorzy, ktorzy graja przyjazne role takie zazwyczaj nam sie podobaja i szczerze mowiac w swoim wlasnym zyciu bierzemy z nich przyklad. Mozemy nam sie od nich udzielic styl mowienia, bo byc moze maja jakies swoje smieszne powiedzenia, ktore przypadna nam do gustu. nie wolno zas brac przykladu z tzw. czarnych charakterow, poniewaz graja one role w ktorych sa osobami podstępnymi, kłamcami, robią innym wspolaktorom nazłość. sa rowniez aktorzy grajacy bardzo smieszne role, czasami przekraczajacy ludzkie pojecie. niebezpieczne sa filmy(seriale) typu gdzie wyskakuja z 10 pietra a potem dzieci to powtarzaja i graza nawet smiercia np batman;)
4 3 4
2009-11-17T15:20:10+01:00
Postacie z seriali i filmów mogą być dla nas wzorcem, jednakże nie wszyscy.
Oprócz tych dobrych, są też złe charaktery.
Brać pod uwagę należy brać tylko tych dobrych.
Zawsze możemy podpatrzyć jak rozwiązuje daną sytuację, i starać się zrobić tak samo gdy nas to spotka.
Mogą byc dla nas także wzorcami w zakresie mody.
To co noszą aktorzy w filmach, najczęściej jest aktualne.
Pamiętajmy by nigdy nie naśladować złych bohaterów.
Aktorzy którzy ich grają na ogół są normalni ( tz. dobrzy).
To co jest w serialach jest fikcją.
Każdy ma własne problemy i każdy powinien po swojemu je rozwiązywać.
Nie powinniśmy się jednak wzorować na serialach kryminalnych, gdyż tam jest dużo przemocy i brutalności.
Ludzie oglądający seriale trzymające w napięciu są niezrównoważeni.
Dlatego jeśli chodzi o bohaterów to powinniśmy przyglądać się im ale niekoniecznie brać z nich przykład.
Bo życie to nie film.
1 5 1