Odpowiedzi

2009-05-10T19:04:45+02:00
V=a*b*c - objętośc prostopadłoscianu
a=4 cm, b=3 cm , c=?
V=60 cm³
60 cm³=4 cm *3 cm*c
c=5 cm
Pole powierzchni prostopadłoscianu P=2P₁+2P₂+2P₃
P=2*4 cm*3 cm+2* 3 cm*12 cm+2*4cm*12 cm
P=24 cm²+72 cm²+96 cm²
P=192 cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-10T19:11:41+02:00
3*4 = 12 pole podstawy


60/12 = 5 - wysokość

pole powierzchni całkowitej wynosi : 2 * pp + 2 * PPb1 + 2 * PPb2 =
12*2 + 2*3*5+ 2*4*5 = 24+ 30 + 40 = 94 cm^2


mc2 ma błąd