1) czym różnią się zapisy plików z różnych formatach?
2)Na czym polega skanowanie obrazu?
3)Do czego służą przeglądarki plików? podaj 3 przykłady.
prosze o szybka odpowiedz :)

Tylko NIE piszcie odpowiedzi jednym wyrazem
z góry dzx :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:07:22+01:00
1) Są właściwie dwa typy: tekstowy i binarny (chociaż tekstowy też właściwie opiera się na systemie binarnym). Różnią się po prostu zawartością; np. pliki graficzne są binarne i zawierają w sobie info o formacie (żeby można było wiedzieć jaki to format i odczytać niezależnie od rozszerzenia), kolorach/kanale alfa i rozmiarze (X:Y).

2) Skanowanie obrazu: Poprzez analizę światła odbitego odróżnia każdą barwę i wysyła do komputera info.

3) Przeglądarki plików
Przykłady: Adobe Reader, WinHex (do plików binarnych), Foxit PDF Reader, Sumatra PDF, Microsoft PowerPoint Viewer, Microsoft Word Wiever itd...

Programy komputerowe wyświetlające w uproszczony sposób zawartość pliku utworzonego pierwotnie w innej aplikacji i pozwalające zorientować się w jego zawartości; zazwyczaj przeglądarka nie zawiera żadnych narzędzi edycyjnych, chociaż niektóre przeglądarki pozwalają dokonywać drobnych poprawek. Na ogół przeglądarki pozwalają też drukować zawartość pliku i kopiować zawartość do schowka.
2009-11-17T15:59:38+01:00
2009-11-17T17:29:11+01:00
1. Rożnica jest w jakości :)
2. skanowaniem czyli sprawdzanie i zapisywanie obrazu albo inne skanowanie antywirusowe czyli spr czy dany obraz nie ma trojana albo wirusa
3. Do przeglądania przykładami są foldery katalogi :)
2 3 2