Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T15:05:28+01:00
Chodzi o interfejsy do karty rozszerzeń? Prawda?

Te interfejsy to:
AGP,
PCI,
PCI Express.

I jeszcze było takie czarne, nazywało się jakoś na "I", ISSA, czy INRA, ale już się nie stosuje więc Ci to zbędne.
_____________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
2009-11-17T18:50:12+01:00
PCI-Express - do kart graficznych, wypiera stosowany głównie w starszych komputerach AGP
PCI - np. do kart sieciowych, dawniej ISA, w komputerach przenośnych PCMCIA, szybsza wersja to PCI-X
i to chyba najważniejsze