Odpowiedzi

2009-11-17T15:06:25+01:00
Król decyduje praworządnie.
Moj tata jest pracowity.
Na drodze obowiązują przepisy drogowe.
Umiem regulamin szkolny.
Mój tata ma zasady.
Firma podpisała umowe.
W sądzie jest kodeks karny.
2009-11-17T15:07:58+01:00
W książce znajduja sie przepisy.
w naszej szkole obowiazuje regulamin szkolny.
Wymagane jest od nas przestrzeganie zasad moralnych.
Dzisiaj podpisałam umowe o prace
W kodeksie prawnym zawarte sa wszystkie prawa.

Wiecej nie wiem co moze byc powodzenia w zadaniu:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:14:19+01:00
1.Syn pani Kowalskiej to prawowity spadkobierca jej majątku.

2.Wczoraj będąc na strychu znalazłam starą książkę mojej babci,w której były przepisy kulinarne.

3.Kiedy dzieci nagminnie łamały regulamin szkoły pani kazała nauczyć się go na pamięć.

4.Problem praworządności był już dostrzegany przez starożytnych myślicieli, jak Platon i Arystoteles

5.Kiedy szef zwolnił mnie z pracy bez podanego powodu,pokazałem mu kodeks pracy i udowodniłem ,że tak nie wolno .

6.Kiedy pracownik nie wykonuje swoich obowiązków , umowa z pracodawcą może zostać rozwiązana.

7.W naszej szkole obowiązuje zasada,że każdy kto zapomni odrobić pracy domowej dostaje dodatkowe zadania.