Zredaguj przepis na potrawę chroniącą przed "ludożerstwem" w tym celu do podanych 3 składników dopisz 4 własne,a następnie zapisz kolejność poszczególnych czynności.

Składniki:
*szczypta życzliwości
*3-4 uśmiechy
*garść uprzejmych słow
*...
*...
*...
*...

3

Odpowiedzi

2009-11-17T15:08:19+01:00
5 miłych słów
grzeczność
szczypta czułości
garść pomocy i dobra
30 2 30
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:10:59+01:00
* łyżka szczerości
*4 łyżki dobroci
* szczypta optymizmu
* łyżeczka uprzejmości

Sposób przyrządzenia :
*szczypta życzliwości * 3-4 uśmiechy * garść uprzejmych słów wymieszać i odstawić na 1 dzień do grona takich właśnie osób;
*łyżka szczerości * 4 łyżki dobroci * szczypta optymizmu * łyżeczkę uprzejmości dolać do pozostałych składników i ugotować, wystawić na słońce na jedno ciepłe popołudni ei gotowe !


Smacznego!!! :)



52 4 52
2009-11-17T15:11:10+01:00
*Szklankę uprzejmości
*kolezamke o imieniu 'zywe mieso to ja!'
36 2 36