Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T15:09:48+01:00
1km=1000m=10000dm=100000cm=1000000mm
0,001km=1m=10dm=100cm=1000mm
0,0001km=0,1m=1dm=10cm=100mm
0,00001km=0,01m=0,1dm=1cm=10mm
____________________________________________________________
Haha:) Pierwszy:) Liczę na status najlepszego rozwiązania.
2009-11-17T15:10:15+01:00
1km=1000m=10000dm=100000cm=1000000mm
0,001km=1m=10dm=100cm=1000mm
0,0001km=0,1m=1dm=10cm=100mm
0,00001km=0,01m=0,1dm=1cm=10mm
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T15:11:09+01:00
1km=1000m=10dm=100cm=1000mm
0,001km=1m=10dm=100cm=1000mm
0,0001km=0,1m=1dm=10cm=100mm
0,00001km=0,01m=0,1dm=1cm=10mm