Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:12:19+01:00
Itaka to inaczej dom, spokój. Dla mnie Itakę tworzyy rodzina, cieplo domowego ogniska które daj poczucie bezpieczeństwa.
7 5 7
2009-11-17T15:12:40+01:00
Dla mnie itaka to wyspa na morzu Jońskim wchodząca w skład Archipelagu Wysp Jońskich.
Dla mnie itaka to najlepsze biuro podróży jakie znam.
5 2 5
2009-11-17T15:14:53+01:00
Dla mnie Itaka to wyspa na Morzu Jońskim, gdzie odkryto ślady kultury mykeńskiej. Z tą nazwą kojarzają mi się także postacie mityczne takie jak Laertes Odyseusz Penelopa Telemachos.


Proszę, myśle że odpowiedź prawidłowa ;)
4 2 4