Prosze o przetlumaczenie na j.polski
Pilne!

Was musst du zu Hause tun?
Wann hat deine Schwester/dein Bruder Geburstag?
Wie sind deine Augen?
Was nervt dich an deine Geschwistern?
Welche Pflichten in Haus haben deine Geschwister?
wer kauft dir deine Klamotten?
Was ist jetzt in?
Was ist jetzt out?
Wie oft darfst du deine Freunde nach Hause einladen?
Was machst du in deiner Freizeit ?

3

Odpowiedzi

2009-11-17T15:15:40+01:00
Co musisz robić w domu?
Kiedy ma twoja siostra/ brat urodziny?
Jakie są twoje oczy?
Co denerwuje cię w twoim rodzeństwie
Jakie obowiązki w domu wykonuje twoje rodzeństwo?
Kto kupuje ci ciuchy?
Co jest teraz na czasie/modne?
Co jest teraz nie modne?
Jak często możesz zapraszać swoich przyjaciół do domu
Co robisz w wolnym czasie?
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T15:16:58+01:00
Co musisz zrobić w domu?
Kiedy twoja siostra/brat ma urodziny?
Jakie są twoje oczy?
Co Cię denerwuje w Twoim rodzeństwie.
Jakie obowiązki w domu ma Twoje rodzeństwo?
Kto Ci kupił Twoje ubrania?
Co jest teraz modne?
Co jest teraz nie modne?
Jak często możesz zaprosić swoich znajomych do domu?
Co robisz w wolnym czasie?
_________________________________________________________
maciek53-użył translatora, dlatego takie głupoty
_________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
2009-11-17T15:53:25+01:00
Co musieć zrobić w domu?
Kiedy twoja siostra ma / twój brat dnia pra dać?
Jak są twoje oczy?
Co denerwuje ciebie na twoich rodzeństwach?
Które obowiązki w domu twoje rodzeństwa mają?
kto kupuje tobie twoje manatki?
Co jest teraz w?
Co jest teraz out?
Jak często możesz zaprosić twoich przyjaciół do domu?
Co robisz w twoim czasie wolnym ?