Odpowiedzi

2009-11-17T15:17:25+01:00
Zapobieganie chorobom zakaźnym

Nie od dziś wiadomo, że najlepszym sposobem na chorobę jest jej unikanie. W przypadku chorób zakaźnych jest to niestety trudne, ze względu na szybki i łatwy sposób, w jaki się rozprzestrzeniają. Profilaktyka powinna skupiać się na:

* odizolowaniu i leczeniu w odpowiednich warunkach chorych osobników
* poddaniu odpowiednio długiej kwarantannie chorych i ich mienia, które może być skupiskiem wirusów
* odpowiedniej kontroli żywności i napojów w miejscu ich produkcji
* dbaniu o higienę osobistą i otoczenia
* okresowych szczepieniach
2 3 2
2009-11-17T15:18:41+01:00
Trzeba zasłaniać buzię podczas kasłania nie ręką tylko rękawem. Po każdym kasłaniu umyc ręce. Nie przebywać w otoczeniu chorych osób. Nie pić z jednej butelki, kubka itp.

Ciepło się ubierać ;-)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:22:50+01:00
Jeśli chodzi o grypę to:
-ciepło się ubierać;
-nie pić zimnych napojów po gdy się jest spoconym;
-brać regularnie witaminę "c";
-nie przebywać obok osoby zarażonej;
-kiedy kichasz to do husteczki lub w rękaw,a nie w dłoń;
-używać husteczek i najlepiej jednorazowo;
-jeść owoce i warzywa;
-przebywac na świeżym pwoietrzu, chodzić na sapcery;

nic innego nie przychodzi mi do głowy:)
Powodzenia!!
2 3 2