Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:24:43+01:00
Święty Jan w swej ewangelii wiele uwagi poświęca boskości Jezusa, podkreśla , że Jezus jest posłany przez Ojca i całe swe życie , nauczanie i działalność dokonuje w jedności z Ojcem.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T16:06:21+01:00



W ewangelii św. Jana najwięcej mamy o Jezusie o tym że został on mam dany od ojca.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T18:21:35+01:00
Ewangelia wg. św. Jana w całości skupia się na mesjaństwie , na boskości Jezusa Chrystusa...