Hej. ;))
Pomocy mam zadanie z matmy ! ;( !

(6y+2)²=
(2,5x+jedna-trzecia)²=
(-5x+3)²=
(0,2x+y)²=
(1,5a+1,8b)²=
(3x-6)²=
(trzy piate x-4y)²=
(9x²-trzy czwarte y)²=
(jedna druga x-4)²=
(jedna cala i jedna druga a-dwie trzecie )²=
(11x-12b)²=
(4a+7b)(7b-4a)=
(dwie piate x +3)(dwie piate x - 3)=
(0,3a-2)(2+0,3a)=

Prosze o pomoc !

2

Odpowiedzi

2009-11-17T15:38:23+01:00
(6y+2)²= 36y²+ 4 + 24y

(2,5x+jedna-trzecia)²= (2,5 x + 1/3)²= 6,25x² + 1/9 + 5/3= 6,25x² + 16/9=
6,25x² + 1 i siedem-dziewiątych

(-5x+3)²= 25x² + 9 - 30x


(0,2x+y)²= 0,04 + 0,4xy + y²

(1,5a+1,8b)²= 2,25a² + 3,24b² + 5,4ab

(3x-6)²= 9x² - 36x + 36

(trzy piate x-4y)²= ( 3/5 x - 4y )² = 9/25x - 6/5 + 16y²

(9x²-trzy czwarte y)²= ( 9x - 3/4 )² = 81x²- 13,5x + 9/16

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:46:58+01:00
(6y+2)²= 36y²+ 24y+ 4
(2,5 x + 1/3)²= 6,25x² + 5/3x+ 1/9
(-5x+3)²= 25x² - 30x + 9
(0,2x+y)²= 0,04x + 0,4xy + y²
(1,5a+1,8b)²= 2,25a²+ 5,4ab + 3,24b²
(3x-6)²= 9x² - 36x + 36
( 3/5 x - 4y )² = 9/25x - 24/5xy + 16y²
( 9x - 3/4 )² = 81x²- 13,5x + 9/16
(1/2x-4)²=1/4x²-4x+16
(1½a-⅔ )²=9/4a²-2a+4/9
(11x-12b)²=121x²-264xb+144b²
(4a+7b)(7b-4a)=49b²-16a²
(2/5 x +3)(2/5 x - 3)=4/25x²-9
(0,3a-2)(2+0,3a)=0,09a²-4