Odpowiedzi

  • kw8
  • Początkujący
2009-11-17T15:25:20+01:00
Człowiek dziedziczy po swoich rodzicach pewnee rzeczy, ale mimo wszystko jest inny
2009-11-17T15:26:26+01:00
Według mnie to zdanie jest bez sensu. upewnij sie, czy dobrz je napisałaś. papa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:28:18+01:00
Rozmnażanie bezpłciowe polega na tym, że komórki potomne są takie same jak komórka macierzysta. Rozmnażanie bezpłciowe to np. podział lub fragmentacja.
Natomiast, rozmnażanie płciowe tzn. że komórki potomne przyjmują cechy od obojga rodziców i są do nich podobne, ale nie takie same. Tutaj następuje właśnie zmienność genetyczna. Chodzi o to że organizmy są różne ; każdy człowiek jest inny (to zmienność genetyczna), a np. okrzemka (taki glon), która rozmnaża się bezpłciowo jest zawsze taka sama, każda jest identyczna.
Rozumiesz już ? ;)
mam nadzieje, że pomogłam ;) ;p ;***