Odpowiedzi

2009-11-17T15:26:03+01:00
A - a²+6
b - 2b-5
c - 3c²
d - ??liczbę (ile??) razy większą od kwadratu liczby d??
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:26:47+01:00
A) liczbę o 6 większą od kwadratu liczny a,
a²+6

b) liczbę o 5 mniejszą od dwu krotności liczby b,
2b-5

c) liczbę 3 razy większą od kwadratu liczby c,
3×c²

d) liczbę razy większą od kwadratu liczby d.
d²×n

(gdzie n to dowolna liczba)
1 5 1
2009-11-17T15:27:12+01:00
Zapisz :
a) liczbę o 6 większą od kwadratu liczny a, a²+6
b) liczbę o 5 mniejszą od dwu krotności liczby b, 2b-5
c) liczbę 3 razy większą od kwadratu liczby c, 3c²
d) liczbę ?razy większą od kwadratu liczby d. ?d²