Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T15:28:29+01:00
1) a = 50
2) b= 155
3) c=108
4)d= 100
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:34:14+01:00
A) 55 -------- 110%
X ----------100%

X=(55*100):110 = 50
odp. Liczba A = 50

b) 170 --------85%
X ----------100%

X=(170*100):85=200
odp.: Liczba A = 200

c) 360 -------- 30%
X-----------100%
X = (360*100):30 = 1200
Odp.: Liczba A=1200

d) 88------- 220%
X---------100%
X=(88*100):220 = 40
odp.: Liczba A=40
4 5 4