Plizzz pomóżcie jak tego nie rozwiąże dostane 1 ! pomóżcie

(.....+3)razy(-11....)=5razy(5-8)
(....+.....):(-2do potęgi 3 =1
...+...+...=-3 do potęgi 2
.....-....(2+2do potęgi 2)=-..... do potęgi drugiej
wpisz odpowiednie liczby całkowite.UWAGA! jednakowym symbolom odpowiada ta sama liczba.
ja tego nie rozumiem pomóżcie tylko w was nadzieja!!:) prosze!! rozwiązujcie szybko!
DZIęKUJE

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:30:14+01:00
(2+3)razy(-11+3)=5razy(5-8)
(-10+2):(-2do potęgi 3 =1
-20+10+1=-3 do potęgi 2
66-10(2+2do potęgi 2)=-6 do potęgi drugiej
1 5 1
2009-11-17T15:35:07+01:00
Nie pokazałeś(aś) symboli.... no ale w takim razie zrobię "losowo"

a)
5 * (-3) = -15 = (-2 + 3)razy(-11-4)

b)
(x+y):(-2)³ = 1
x+y = (-2)³
x+y = -8

-4 + (-4) :(-2) do potęgi 3 = 1

c)
(-3)² = 9
3 + 3 + 3 = -3 do potęgi 2

d)
(2+2)² = 16

52 - 1(2+2do potęgi 2) = (-6) do potęgi drugiej