Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:40:40+01:00
Powszechnie z własności tegoż trójkąta wiadomo że przeciwprostokątna jest 2 razy mniejsza od przyprostokątnej leżącej na przeciw kąta 30 st czyli owa przyprostokątna wynosi 2√3
wiadomo też że jeśli tę długość oznaczymy jako a przyprostokątna leżąca naprzeciw kąta 60 st będzie równa a√3
a=2√3 a√3=2√3√3=3*3=6
Pole:
P=2√3*6/2=6√3
więcej:
http://www.matematyka.pl/15286.htm
2009-11-17T15:50:12+01:00
P=½ah
a=4√3/2=2√3
h=4√3*√3/ 2= 6
P=½*2√3*6=6√3