Odpowiedzi

2009-11-17T15:37:12+01:00
Obwód=2a+8
a²+a²=8²
2a²=64
a²=32
a=4√2
obwód=2*4√2+8=8√2+8=8*(√2+1)
7 2 7
2009-11-17T15:37:17+01:00
A - jedno ramię
2a² = (8cm)²
a² = 32 cm²
a = √32 cm

a = 4 √2 cm

Obw = 2a + 8cm = 8(√2 + 1) cm

Odp: Obwód wynosi 8( √2 + 1) cm.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:38:37+01:00
Ten trójkąt można dopełnić do kwadratu i wtedy przeciwprostokątna jest przekątną tego kwadratu, i jest równa a√2
a√2=8
a=8/√2
a=4√2
ob=2*4√2+8=8√2+8=8(√2+1)
4 4 4