Odpowiedzi

2009-11-17T15:38:49+01:00
20g/(380+20)x100=20g/400x100=2000/400=5 % - stęrzenie tego roztworu to 5%
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • kreo
  • Początkujący
2009-11-17T15:40:19+01:00
DANE:
m rozpuszczalinka= 380g
ms1= 20g

SZUKANE:
Cp, mr,

Rozwiązanie:
mr= ms+m rozpuszczalnika= 380g+20g=400g
Cp= ms/mr* 100%= 20g/400g * 100%= 5%

1 5 1
2009-11-17T15:44:22+01:00
Ms=20g
Mr=380g+20=400g
Cp=20g:400g×100%=5%
1 5 1