Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T15:38:07+01:00
Ponieważ te zwroty są tak jakby przezwiskami. My napewno nie chcielibysmy zeby na nas tez tak mówiomo. Dlatego starajmy się tolerować innych w tedy oni będą nas tolerować
2009-11-17T15:42:13+01:00
Powinniśmy tolerawać ludzi takimi jacy są. Jeśli ktoś ma ciemną karnacę lub ma czarny kolor skóry, to nie możemy go przezywać. Nie powinniśmy odrzucać go od grupy. Ja napewno nie chciałabym być tak traktowana.
2009-11-17T15:45:42+01:00
Wyzywanie kogoś od nazw ich krajów lud koloru skóry nazwiska miejscowości iiwp. jest przejawem rasizmu obrazo potempieniem , zniesławieniem obrazą drugiego człowieka dlatego niemożna nikogo tak przezywać .