Odpowiedzi

2009-11-17T15:39:11+01:00
wiosna 21 marca , jesień 23 września
2009-11-17T15:40:26+01:00
21 MARCA 23 WRZESNIA SLONCE JEST W ZENICIE
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:46:30+01:00
Są cztery pory roku:
- Wiosna (od 21 marca do 22 czerwca)
- Lato (od 22 czerwca do 23 września)
- Jesień (od 23 września do 22 grudnia)
- Zima (od 22 grudnia do 21 marca)


21 marca i 23 września słońce jest w zenicie nad równikiem
22 czerwca słońce jest w zenicie nad zwrotnikiem Raka
22 grudnia słońce jest w zenicie nad zwrotnikiem Koziorożca


1 5 1