Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:45:03+01:00
W szkole było 2045 globusów i pięć pracowni geograficznych dla których rozdano te globusy.Po ile globusów przypadło dla każdej z pracowni?
2009-11-17T15:47:28+01:00
W pewnej szkole licealnej każdy uczeń miał wykonać po 5 zadań tekstowych. Do szkoły trafiło 2045 zadań. Ilu uczniów chodziło do tej szkoły?
2009-11-17T15:54:43+01:00
Farmer miał 2045 krów. sprzedał je 5 pięciu osobom.Ile krów kupiła jedna osoba?