Z ilu jabłek zrobisz sok?
start 5, 4 o 1 mniej, 9 o 3 więcej, 5, 4 o 8 więcej, 5, 14 o 5 mniej, 2, 1, 5, 1, 2 o 12 więcej, 1, 1, 2, 4 o 5 więcej, 2, 3, 5 o 7 więcej, 2 o 4 więcej, 12 o 5 mniej, 1 o 7 mniej, 5, 2 o 4 więcej, 1 o 15 więcej, 1 meta. ile masz?

3

Odpowiedzi

2009-11-17T15:46:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:49:36+01:00
5+(4-1)+(9-3)+5+4+8+5+(14-5)+2+1+5+1+2+12+1+1+2+4+5+2+3+5+7+2+4+(12-5)+(1-7)+5+2+4+1+15+1= 5+3+3+5+4+8+5+9+2+1+5+1+2+12+1+1+1+2+4+5+2+3+5+7+2+4+7+(-6)+5+2+4+1+15+1= 131 => tyle masz jabłek.