Odpowiedzi

  • Tess
  • Początkujący
2009-11-17T15:54:01+01:00
A) 4(5y + 1)(1-5y) -5(4x+1)(1-4x) = 4(5*0,1+1)(1-5*0,1)-5(4*1+1)(1-4*1)=
(2+1)(1-0,5)-(20+1)(1-4)=(2-1+1-0,5)-(20-80+1+4)=
1,5-(-65)= 1,5+ 65= 66,5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:56:37+01:00
A) (20y +4)(1-5y)-5(4x+1)(1-4x) = (20y+4-100y²)-(20x-5)(1-4x)=(2+4-1)-(20x-5)(1-4x)= 5-(20x-5-80x²+20x)=5-(40x-5-80x²)=5-(-40-5-80)=5+40+5+80=130
;p;p