Odpowiedzi

2009-11-17T15:49:36+01:00
To prawda. Człowiek np uzalezniony od papierosów jest przez nie zniewolony, bo nie może przestać palić, gdyż wie ze gdy to zrobi to stanie sie agresywny wobec inych. Nie może swobodnie rozmawiać z ludźmi bez papierosa. Musi sie martwić skad wziac pieniadze by kupic kolejną paczke, bo nie moze nie kupic
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:00:11+01:00
Uzależnienie to straszna rzecz. Człowiek który popadł w nałóg sam niemożne się od niego uwolnić. Często tacy ludzie nawet nie próbują sięgać po pomoc tylko coraz bardziej się pogrążają.

mam nadzieję że to ci pomoże:D
2009-11-17T20:33:57+01:00
Człowiek uzależniony jest człowiekiem zniewolonym ponieważ gdy człowiek chce zerwać z nałogiem jest mu ciężko gdyż nałóg jest silniejszy od człowieka i wiele razy trzeba upaść żeby wyjść z jakiegoś uzależnienia.