Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:52:59+01:00
Antyczny:
3 aktorów ale tylko meżczyźni
wystepowali w maskach i butach na koturnach(aby być lepiej widocznym)
przedstawienie odbywaly sie na powietrzu .Teatr mial duże znaczenie w zyciu ludzi> ludzie ogladajac przedstawienie calkowicie jemu sie oddawali zapominajac o klopotach i trwogach .

Współczesny :
wielu aktorów mogą być mężczyżni jak i kobiety.
miejsce masek zajmują makijaze . używane sa róznego rodzaju perułki .
przedstawienia teraz zazwyczaj odbywaja sie w budynkach .
teatr dla ludzi wspolczesnych ma niewielkie znaczenie . odwiedzaja go mozna powiedziec nieliczne wyjatki .
4 5 4
2009-11-17T15:59:26+01:00
Miałam to na teściei dostałam 4 pkt z 4 możliwych :P
Różnice:
1.Teatr współczesny jest w budynkach ,a antyczny tylko w amfiteatrach.
2.W teatrze współczesnym występują ludzie,lalki itp ,a w antycznym tylko ludzie.
3.Teraz to tylko przedstawienie kiedyś to był konkurs z wysokimi nagrodami.
4.Teraz przedstawienia są krótkie ,a kiedyś nawet 4 dni.

Podobieństwa:
1.Teraz i kiedyś byli sponsorzy przedstawień.
2.Zawsze ludzie się przebieralii przebierają w różne stroje.
3.W dzisiejszych czasach zazwyczajwejścia są płatne i kiedyś też były.
6 4 6