Odpowiedzi

2009-11-17T15:58:23+01:00
Najbardziej chciałabym się zaprzyjaźnić ze człowiekiek Mahomet. Był to człowiek wiary. Był on dobrym człowiekiem. Nauczał innych religii. Mahomet wywodził się z kurajszyckiego rodu Haszymidów. Przez pierwszą częścią swojego życia zajmował się pasterstwem i pracował jako przewodnik karawan.
Wybrałam go dlatego, że był to człowiek bardzo wierzący. Wybrałam go również dlatego, że lubię ludzi wierzących. Ludzie wierzący postępują bardzo dobrze. Zarówno niewierzący postępują źle. Wywołują kłótnie i wgl.


Czyli człwoiek Mahomet :D


5 4 5
2009-11-17T16:02:34+01:00
Z wielu postaci biblijnych zaprzyjaźnił bym się ze Św.Józefem gdyż kiedy jego bracia z zazdrości wysłali go do Egiptu gdzie kilka lat później został tak zwanym "doratcą faraona" i kiedy jego bracia przyjechali do Egiptu gdyż w tych czasach panował głód Św.Józef wybaczył swoim braciom błąd popełniony kilka lat temu i nauczał o Panu Bogu.:)
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:34:32+01:00
Z biblii chciałabym/chciałbym zaprzjaźnic sie z św.Piotrem gdyż wypierając sie Chrystusa miał potem wyrzuty sumienia i został męczennikiem
4 2 4