Odpowiedzi

2009-11-17T15:55:29+01:00
Warszawa: 21 E
Tokio: 140 E
140-21=119
15stopni=1godzina
119:15=7,93
14+7=21godzina w Tokio

Warszawa: 21 E
Nowy Orlean: 90 W
21+90=111
111:15=7,4
14-7=7godzina w Nowym Orleanie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:03:44+01:00
TOKIO
140⁰-21⁰=119⁰
119⁰ * 4 = 476m = 7g 56m
14:00 + 7, 56= 21,56

NOWY ORLEAN
90⁰+21= 111⁰
111⁰*4= 444m =7g 22m
14:00 - 7g 22m= 6,38
3 3 3