Zaplanuj wycieczkę do kina. Zdecyduj:
-jaki film zobaczycie,
-kiedy pójdziecie,
-gdzie i kiedy się spotkacie,
-jak dostaniecie się na miejsce,
-gdzie zjecie posiłek po seansie.


Pomóżcie mam to zadanie na jutro gdyby ktoś do 20.00 zdążyłby napisać byłabym wdzięczna i uznam zadanie jako najlepsze...P.S.Chodzę do klasy 6 Sz.P więc proszę w miarę prosto. Z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T16:17:16+01:00
Will go you from (with) I for cinema (movies) on magic tree honor (worship)? I would wait can go about behind (for) you circle of school after cinema (movies) for boatswain on pizzas hour 15.30 tomorrow < tomorrow >
2009-11-17T16:18:25+01:00
We ride in 20.11.2009 year on movie girl new (friday) New Moon. Reserved places on mountain . Session about hour before cinema Atlatic in Warsaw 16 o'clock For later go eating McDonalda.