Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:00:54+01:00
(3a - 2)² =9a²-12a+4
(x -3y)² =x²-6xy+9y²
(a + 3c)² =a²+6ac+9c²
(4 - x)² = 16-8x+x²
(9 + 3w)² =81+54w+9w²
(8 - 3c)² =64-48c+9c²
99²=(100-1)²=10000-200+1=9801
399²=(400-1)²=160000-800+1=159201
48²=(50-2)²=2500-200+4= 2304
2009-11-17T16:03:12+01:00
(3a-2)²= 9a²-12a+4
(x-3y)²= x²-6xy+9y²
(a+3c)²=a²+6ac+9c²
(4-x)²=16-8x+x²
(9+3w)²=81+54w+9w²
(8-3c)²=64-48c+9c²
99²=9801
399²=159201
48²=2304