Odpowiedzi

2009-11-17T15:56:50+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić szanownego Pana Dyrektora na szkolny przegląd kabaretów który odbędzie sie 25.11.2009 w sali nr 13 o godzinie 15.30. Serdecznie Zapraszam

Z poważaniem ......
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • kyu
  • Rozwiązujący
2009-11-17T15:57:36+01:00
Panie Deryktorze!
Jako przewodnicząca Samorządu Szkolnego, zapraszam Pana na przedstawienie kabaretowe!
Aktorami będą uczniowie naszej szkoły. Każda klasa wystawi jeden kabaret.
Przedstawienia odbędą się o godzinei 12.30, dnia 20 listopada w auli szkolnej.
Serdecznie zapraszam,
przewodnicząca Samorządu Szkolnego
5 4 5