Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T15:59:02+01:00
Komórka grzyba posiada:
-ścianę komórkową
-błonę komórkową
-cytoplazmę
-jądro komórkowe
-rybosomy
-siateczkę śródplazmatyczną
-wodniczkę
-mitochondria
Od komórki roślinnej odróżnia grzyba to że nie ma chloroplastów.
Grzyb jest jedynym organizmem, który może mieć dwa jądra komórkowe ;)))
mam nadzieję że pomogłam ;***
18 4 18
2009-11-17T16:03:17+01:00
-BŁONA ZEWNĘTRZNA
-BŁONA WEWNĘTRZNA
-JĄDRO KOMÓRKOWE
-MITOCHONDRIA
-PRZESTRZEŃ MIĘDZY BŁONAMI
7 1 7